Informuojame, jog vairuotojas gali būti kontaktinis asmuo, todėl nebūtina paskirti ir mokėti už tai vietos atstovui. Neseniai buvo pasirodę atstovavimo paslaugas teikiančių įmonių pranešimai, kad esą atstovas yra privalomas: jie pasidalino neteisinga informacija.
Todėl informacijos, apie vairuotojo adresą Nyderlanduose, kurią reikėjo užpildyti komandiruotės deklaracijoje pateikti nebereikės.
Vokietijos žiniasklaida praneša, kad sunkiasvorių transporto priemonių, kurių masė didesnė nei 7.5 tonos, eismas tiltu per Rhine upę Krefeld mieste yra uždarytas. Eismo ribojimas įsigaliojo rugsėjo 13 d. Tiltas uždarytas dėl pastebėtos rimtos žalos cementinėms konstrukcijoms tilto apatinėje dalyje.
Maždaug pusė ukrainiečių, įdarbinamų Lenkijos įmonėse, dirba Vokietijoje. Vien 2019 m. pirmąjį pusmetį Ukrainos piliečių darbo užmokestis Lenkijoje išaugo 10 proc. – manoma, kad iki metų galo jis pakils dar 10 proc., o per pastaruosius 5 metus jis iš viso pakilo net 70 proc.
Gerald Darmanin, Prancūzijos viešosios veiklos ir plėtros ministras, ketvirtadienį žiniasklaidai pranešė, kad „ruošiasi sunkiajam scenarijui“, o prancūzų muitinės pareigūnai ėmė tikrinti angliškus vilkikus tarsi Didžioji Britanija jau nebebūtų Europos Sąjungos narė – taip bandoma pasiruošti dideliems vilkikų srautams ties muitinės postais.
Pasak FNTR (French Industry Association, Prancūzijos Industrijos asociacija) atliktos apklausos, nuotaikos Prancūzijos transport sektoriuje subjuro. To priežastis – politinė ir ekonominė šalies situacija.
Čekijos ir Slovakijos konsorciumas jau šių metų gruodį Čekijoje įdiegs naują kelių mokesčių sistemą. Bus būtina pakeisti kelių aparatus. Dabartinis čekų kelių operatorius Kapsch kelius reguliuos tik iki lapkričio pabaigos – jo pareigas perims CzechToll ir SkyToll, bendras Čekijos ir Slovakijos projektas.
Kaip praneša Airijos konsultavimo firma ResearchAndMarkets, konteinerių rinka 2018-2026 metais tik augs – vidutiniškai 6.5% per metus. Pasak airių ekspertų, krovinių, transportuojamų konteineriais, dydis išaugo iki 1.83 mlrd. tonų 2017 m., kai 1980 m. šis skaičius siekė vos 102 mln. tonų.
Dar daugiau galimybių - nuo rugpjūčio 29 d. VIALTIS pradėjo priiminėti užsakymus dėl Skandinavijos regiono pridėjimo į Telepass SAT aparatą. Nuo šiol mokesčius už kelius apmokėti bus dar lengviau - VIALTIS Telepass SAT kelių aparatu galite sumokėti net už 11 šalių kelių mokesčius.
Nauji Europos emisijos įstatymai kelių transportui įsigaliojo šį mėnesį. Pagal naująjį įstatymą, N2 ir N3 kategorijos vilkikams leistinas CO2 emisijos kiekis iki 2025 m. bus 15% mažesnis, nei šiemet. Tai patvirtina ir Paryžiaus susitarimas, o jau nuo šių metų keičiasi emisijos reikalavimai.
Pasak Gunther Platter, Tirolio vyriausybės vadovo, blokiniai patikrinimai yra privalomas įrankis eismo kontrolei vykdyti, dėl to Austrija, nepaisant Vokietijos ir Italijos nepasitenkinimo, toliau jas tęs ir kitais metais. Skirtumas tik tas, kad kitais metais patikros vyks automatizuotos sistemos pagalba.
Planuotas kelių mokestis keleivinėms mašinoms ir autobusiukams Vokietijoje – atšauktas. Šio mokesčio operatoriai jau paskaičiavo, kad iki 2023 m. gautų ketvirčiu milijardo eurų mažiau, nei tikėjosi.
Britanijos vyriausybės tyrimo duomenimis panašu, kad jei Brexit įvyks be sutarties, galimai laukia sunkūs laikai. Yellowhammer Operation, dokumentas išleistas praėjusį sekmadienį, prognozuoja trijų mėnesių kritinį-pereinamąjį laikotarpį.
Nuo kito mėnesio eismo ribojimas Mont Blanc tunelyje galios ir transporto priemonėms, kurių masė didesnė nei 3,5 t ir kurios atitinka Euro 3 emisijos standartą. Italijos vežėjai aštriai kritikuoja šį sprendimą ir baiminasi transporto ir ekonomikos sulėtėjimo. Naujasis įstatymas įsigalioja rugsėjo 1 d.
DFDS perspėjo savo akcininkus apie tai, kad sumažino prognozuojamus pardavimų ir pelno dydžius visiems 2019 metams. Pagrindinė prognozės pasikeitimo priežastis – Brexit. Danų kompanija pranešė šias naujienas antradienį, kartu su antro ketvirčio rezultatais.
Olandijos vyriausybė turi planų nuo 2023 m. sausio 1 d. įvesti kilometrinį kelių mokestį. Šis pokytis sektoriui atneštų 1,1 mlrd. Eurų per metus, galios 81 greitkelių maršrutuose, 39 provincijų keliuose bei 7 savivaldybiniuose keliuose (žr. nuotrauką straipsnio pabaigoje). Vidutiniškai kaina turėtų siekti 0,15 Eur už kilometrą, o aplinką teršiančioms transporto priemonėms teks mokėti net iki 0,26 Eur už kilometrą.
Olandijoje aplinkosauginės zonos veiks pagal naują, suvienodintą sistemą. Atsiranda vis daugiau ir daugiau skirtingų aplinkosauginių zonų tipų, tačiau tai įneša daug bendrų biurokratinių nesutarimų– pavyzdžiui, Amsterdamas norėtų, kad 2030 m. miesto centre nebebūtų leidžiamos transporto priemonės, varomos dyzelinu ar benzinu. Maastricht norėtų įdiegti aplinkosauginę vignetę/lipduką, sekant Vokietijos ir Prancūzijos pavyzdžiu.
KPI (angl. Key Performance Indicators, liet. Raktiniai našumo indikatoriai) paskutiniu metu yra aktyviai naudojami Vokietijos įmonių. KPI iš esmės veikia nešališkai pamatuodamas tam tikro proceso našumą, lygina jį tarp skirtingų laikotarpių ir padaro pagrįstas išvadas, kurias įgyvendinus optimizuojamas procesas ir padidinamas jo efektyvumas.
Liepos mėnesį SecureNL konsorciumas gavo 3,7 mln. Eurų dotaciją iš ES vyriausybės. Dotacija skirta aštuonių šimtų naujų vilkikų parkavimo vietų konstrukcijai keturiose Olandijos vietovėse. Pietų Olandijos provincija valdys projektą, kaip paaiškina pareigūnė Maarten van der Meide.
Kelių transportas išliks labiausiai naudojamu transportavimo būdu krovininiams pervežimams, net ir ateinančiais dešimtmečiais – tokią išvadą padarė Europos Sąjungos tyrimas apie modalinį pokytį. Grupės, dirbančios ties šiuo klausimu, tikslas – kuo daugiau krovininių pervežimų atlikti vidiniais vandenimis arba geležinkeliu.
Liepos karščiai lėmė, kad tam tikrų žalingų substancijų limitai buvo pasiekti kai kuriuose Prancūzijos miestuose. Pasak oficialių pranešimų ir matavimų, atliktų atsakingų organizacijų, ozono lygiais Annecy, Lille, Lyon ir Paryžiuje viršijo arba siekia 180 μg/m³ limitą.
Visus eismo ribojimus ir išimtis, taikomas jiems, rasite www.tsgroup.lt/lt/ribojimai. Žemiau rasite sąrašą visų dienų, kai tam tikrose Europos šalyse bus ribojamas eismas.
Vilkikų vairuotojai, vengiantys Florence-Pisa-Livorno maršruto, kitaip vadinamo Fi-Pi-Li, ir besinaudojantys greitkeliu, nuo šiol gaus žymią nuolaidą kelių mokesčiams.
Tirolio vyriausybė paskelbė apie papildomus eismo apribojimus vietovėje – šįkart jis reglamentuoja atvykimą į degalines.
Jungtinės Karalystės transporto ministerija stebi ir analizuoja pasikeitimus, susijusius su šiuo padidinimu. Oficialiame pranešime skelbiama, kad matosi aiškus eismo incidentų sumažėjimas visuose keliuose.
Naujasis Prancūzijos reglamentas įgalioja, kad nuo šiol nusižengiantys draudimui naudotis telefonu už vairo, bus baudžiami daug rimčiau, o labiausiai – profesionalūs vairuotojai.
Nuo liepos 1 d. Rusijos kelių mokesčių sistemoje Platon keičiamas mokesčio už kilometrą tarifas. Beje, vyriausybė praneša, kad užsienio vežėjai bus tikrinami dėl apmokėjimo už naudojimąsi nacionaliniais keliais ir greitkeliais.
Paskelbtas naujas kelių mokesčių kainų ir tarifų sąrašas, taikomas Midland Expressway Limited (MEL) valdomiems keliams (M6 greitkeliui). M6 greitkelis yra vienintelis privačiai finansuojamas greitkelis Anglijoje.
Filt-Cgil, Fit-Cisl ir Uiltrasporti oficialiame pranešime perspėja, kad logistikos ir krovininio transporto sektoriuose streikas tęsis 4 valandas, o jo metodai bus sprendžiami vietiniu lygiu. Rekomenduojame planuoti maršrutus atitinkamai ir atsižvelgti į vėlavimų tikimybę.
Berlyne, Vokietijos sostinėje, nuo liepos 1 d. buvo planuojama uždrausti transporto priemonių, kurios kaip kurą naudoja dyzeliną, eismą. Draudimas turėjo galioti 15-oje sekcijų, tačiau, kaip praneša vietinė žiniasklaida, jo galiojimas atidėtas keliomis savaitėmis.
Per praėjusią savaitę Vokietijos policija griežtai baudė vairuotojus, kurie nepaisė eismo ribojimų ir važiavo per tiltą A66 greitkelyje. Kontrolei pareigūnai naudoja dvi greičio matavimo kameras.
Dėl šių metų G7 susitikimo Biarritz mieste, vyksiančio rugpjūčio 24-26 dienomis, planuojami papildomi eismo apribojimai šioje vietovėje. Prancūzijos oficialus žurnalas praneša, kad rugpjūčio 25 d., sekmadienį, 00:00-08:00 kelyje Prancūzija-Ispanija bus visiškai draudžiamas transporto priemonių eismas. Draudimas galios nuo Sant Feours de Maremme sankryžos (A63/RD824) iki Biriatou.
Olandijos vyriausybė vykdo eksperimentą – nulinės emisijos (angl. Zero-emission) elektrinės transporto priemonės be priekabos, kurių svoris yra ne didesnis nei 4,25 t, galės būti vairuojamos su B kategorijos vairuotojo pažymėjimu. Projektas turėjo imti veikti jau kovą. Tokiu būdu Olandijos vyriausybė skatina ekologiško transporto naudojimą.
Primename, kad šiemet Vokietijoje galioja papildomi vasaros eismo apribojimai šeštadieniais. Jie taikomi sunkiasvorėms transporto priemonėms, kurių maksimalus leistinasis svoris yra 7,5 t arba daugiau; bei vilkikams su priekabomis, nepaisant jų svorio. Šiemet įvardintos transporto priemonės negalės naudotis populiariais vietiniais maršrutais liepos ir rugpjūčio mėnesių šeštadieniais.
Liepos mėnesį Eurovignette kaina padidėjo Danijoje, Liuksemburge, Olandijoje ir Švedijoje. Naujos kainos galioja senesniems sunkiasvoriams krovininiams automobiliams. 2020 m. sausį kainos pakils ir naujesniems vilkikams.
Vokietijos krovininio transporto federalinis biuras (BAG) paskelbė statistinę pirmojo 2019 m. ketvirčio apžvalgą. Nors ir Vokietijos vežėjų užimama rinkos dalis padidėjo, Rytų Europa nustebino dideliu šuoliu pirmyn - išskirtinai Lietuvos kompanijos pasižymėjo ypatingu augimu.
Birželio 20 d. Tirolio vyriausybė išleido nurodymą dėl papildomų eismo apribojimų vietiniuose keliuose. To priežastis - vietinių gyventojų gyvenimo ir oro kokybės klausimas. Šiuo atveju buvo atsižvelgta į mažesnių gyvenviečių gyventojus, kadangi vilkikų vairuotojai, vengdami blokinių patikrų Brennero perėjoje, dažnai renkasi alternatyvius maršrutus, vedančius būtent per minimas vietoves.
Satellic, Belgijos kelių operatorius, praneša savo naudotojams apie būsimus pakeitimus. Dabartinis Fast Track Account (liet. Greitos patikros paskyra) bus keičiama nauja – Service Point Paskyra (liet. Aptarnavimo taško paskyra).
VIALTIS praneša apie VATPlus Belgium (PVMPlus Belgija) paslaugą – greitą akcizo grąžinimą iš Belgijos. Klientai, pasirašę PVM grąžinimo sutartį su VIALTIS, norėdami pasinaudoti nauja paslauga, turi pasirašyti atnaujintą sutartį. Nuo šiol nebereiks laukti 9 mėnesius iki akcizo grąžinimo iš Belgijos – VIALTIS tai padarys nedelsiant.
Birželio 6 d. vyks nemažai renginių 75-osioms nusileidimo Normandijoje metinėms paminėti, kitaip žinomoms kaip D-Day. Renginiai vyks Caen teritorijoje, todėl Calvados departamente galios eismo ribojimai transporto priemonėms, kurių masė didesnė nei 7,5 t ir visoms transporto priemonėms...
Vokietijos transporto ministras įpareigojo Bavariją pagreitinti pasienio patikros postų ekspansiją ties A8 (Walsenberg) ir A3 (Pocking) greitkeliais.
Netrukus įsigalios naujos, daug didesnės baudos už ridos metro rodmenų falsifikavimą. Už tai bus baudžiama iki 5 metų laisvės atėmimo bausme – taip nusprendė Teisingumo ministerija, gegužės 25 d. išleidusi papildymą prie baudžiamojo kodekso straipsnio, aprašančio šį nusižengimą.
Ateinančios savaitės bus sudėtingos sunkiasvorių transporto priemonių vairuotojams, keliaujantiems per Tirolį. Kufstein vėl bus vykdomos blokų patikros, susidarys kamsčiai. Primename, kad blokų patikros vykdomos per sieną praleidžiant tik 250 transporto priemonių per valandą.
Žemiau rasite svarbiausius galiosiančius eismo apribojimus birželio mėnesiui. Jei norite sužinoti daugiau arba sužinoti apie išimtis, galiojančias šiems apribojimams, eikite į www.tsgroup.lt/lt/ribojimai. Atkreipkite dėmesį, kad Kroatijoje įsigalioja dvigubi apribojimai sunkiasvorėms transporto priemonėms dėl atostogų dienų birželio 22 d. ir 25 d. Slovėnijoje birželio 25 d. bus švenčiama nepriklausomybės diena.
Kaip praneša BGL, Federalinė Vokietijos Transporto ir Logistikos Asociacija, Vokietijoje sunkvežimių vairuotojų trūkumas pasiekė 60 tūkst. vairuotojų ribą.
Nauji tarifai įsigalioja sekcijose NI ir AP-15:
Dėl didelio taršos lygio Londone, Jungtinės Karalystės valdžia priėmė sprendimą sugriežtinti apribojimus transporto priemonėms Londono centre. Nuo balandžio 8 d. įsigaliojo Ultra Mažos Taršos Zona (ULEZ; angl. Ultra Low Emission Zone).
Pagal dekretą nr. 70/2019, išleistą vasario 15 d., kuris įsigaliojo vasario 21 d., vairuotojai Ispanijoje nebegalės leisti savaitinio poilsio laiko vilkiko kabinoje – skelbia ROTT, oficialus transporto teisės informacijos tiekėjas.
Amsterdamo ir Roterdamo muitinės ir uostų institucijos sukūrė sistemą, kuri po Brexit bus privaloma visiems vežėjams. Sistema užtikrins greitą ir lengvą krovinių transportavimą per Olandijos uostus – veikdama lygiai taip pat, kaip ir jau egzistuojančios terminalų sistemos, Portbase pilnai įgalins skaitmeninį ir automatizuotą muitinių formalumų vykdymą, naudojant iš anksto pateiktą informaciją.
Už neteisingą darbuotojų komandiravimą arba Law Macron nesilaikymą Prancūzijoje įsigalios didesnės baudos. Prancūzijos parlamentas į Darbo kodeksą įvedė padidintas baudas už vairuotojų komandiravimo pažeidimus. Baudos įsigaliojo nuo kovo 1 d. Negana to, padaugės patikrinimų keliuose.
Nuo 2019 m. sausio 1 d. padidėjo minimalus darbo užmokestis vairuotojams. Lohn und Sozialdumping Bekampfungsgesetz, LSD-BG praneša, kad naujas darbo užmokestis įsigalioja visoms Austrijos teritorijoje vykdomoms transporto operacijoms (be tranzito).
Nuo sausio 29 d. Didžiojoje Britanijoje keičiasi baudų mokėjimo taisyklės. Už kelių eismo taisyklių pažeidimą baudos nuo šiol bus mokamos per specialų saugų portalą, informuoja Driver and Vehicle standards agency (DVSA).
Trečiadienį, vasario 13 d., visoje šalyje prasideda Belgijos profesinių sąjungų streikas. Manoma, kad jis paveiks visus sektorius ir gali net paralyžuoti šalies eismą. Į streikus įsijungė kelių, geležinkelių, oro, jūrų transporto sektoriai, taip pat uostų ir oro uostų darbuotojai.
Austrijos regiono Tirolio vyriausybė pranešė apie papildomą sunkiasvorių eismo priemonių eismo ribojimą, kuris galios šeštadieniais nuo 7:00 iki 15:00, iki pat kovo 16 d.
Laikinai uždaromas Fulda tiltas (Bergshausen) dėl svarstyklių įrengimo kelyje A44 link A7, iškart po Kassel-West sankryžos. Svarstyklės kontroliuos transporto priemonių svorį pagal reikalavimus dėl Dortmundo tilto. Ribojimas įsigaliojo sausio 14 d.
Kai kurių Ispanijos greitkelių rinkliavos tarifai 2019 m. sumažės trečdaliu, o naktį bus nemokami. Tuo tarpu Italijos greitkelių mokesčiai išliks tokie patys, kaip praneša Italijos kelių operatoriai.
Kaip praneša Transporto ir logistikos asocijacija Nyderlanduose, nuo sausio 1 d. Įsigalioja draudimas LHV (angl. Large heavy vehicle) vilkikams. Blogos oro sąlygos įstatyme įvardinamos kaip tokios, kurios gali sukelti pavojingas eismo situacijas, pvz. Plikledis, tankus rūkas, intensyvus lietus, audros ir stiprus vėjas.
Su naujųjų metų pradžia ateina ir nauji išbandymai transporto sektoriui visoje Europoje – pradedant naujosios generacijos tachografais, ADR reformomis, baigiant darbo kodekso pakeitimais, Belgijos ir Vokietijos mokamų kelių tinklo plėtra.
Kitais metais kelių mokesčiai kils ir Austrijoje. Federalinė Transporto Ministerija išleido pirminį aktą, reglamentuojantį naujus kelių mokesčius Austrijoje. Jame numatyta, kad pagal įstatyminius infrastruktūros išlaidų patikslinimus, infliacija lygi 2,2%. EURO 6 emisijos klasės vilkikams, kaip ir seniau, bus taikoma mokestinė lengvata, tačiau pirmą kartą šios klasės vilkikams bus skaičiuojamas mokestis už oro taršą.
Ispanijos Transporto ministerija pranešė, kad Ispanija prisijungia prie šalių, draudžiančių savaitinį poilsį leisti sunkvežimio kabinoje. Šis įstatymas įsigalioti turėjo dar šių metų liepą su Kelių Transporto Aktu (ROTT), tačiau dėl Europos Teisingumo Teismo sprendimas buvo nukeltas pusei metų.
Kelių mokesčiai padidės ne tik Vokietijoje, Prancūzijoje ir Belgijoje. Vengrijos vyriausybė taip pat praneša, kad nuo 2019 m. Vengrijos keliai kainuos daugiau – ypatingai Euro 3 ir Euro 4 emisijos klasės vilkikams.
Belgija planuoja atsisakyti privalomo komandiruotės deklaravimo LIMOSA portale. Po Europos Komisijos kritikos dėl bendro įpareigojimo pranešti apie komandiravimą, Belgijos Karalystės vyriausybė priėmė sprendimą didžiajai daliai vartotojų nuo kitų metų panaikinti šį reikalavimą.
“Antitranzitinis paketas” dėl Tirolio eismo apribojimų įsigalios 2019 m. rugpjūčio 1 d. Sektorinis sunkiųjų transporto priemonių ribojimas bus išplėstas ir tiems, kurie vykdo intermodalinį transportą (vykdo pervežimus keliomis skirtingų transporto priemonių rūšimis).
Primename, kad Prancūzijoje kovo 6 d. 2018 m. sprendimu rugsėjo 20 d. įsigaliojo įstatymo papildymas dėl nacionalinės kolektyvinės sutarties kelių transporto veiklai. Nuo šiol minimalus valandinis darbo užmokestis vairuotojui privalo būti 9,97 Eur, o aukštesnės kvalifikacijos (automobilių mechanikams, diagnostikams) transporto darbuotojams – ne mažesnis, nei 10,21 Eur/val.
Nuo sausio 1 d. 2019 m. trys naujos kelių sekcijos Flandrijoje bus pridėtos į apmokestintų kelių tinklą. Be to, kelių operatorius Sofico paskelbė naujus kelių mokesčių tarifus Valonijai.
Prancūzijoje kelių mokesčių tarifai padidės mažiau, nei 2018 m. Pagal kelių operatoriaus sutartį su Prancūzija, dėl infliacijos šalyje kasmet nežymiai padidėja kelių mokestis. Pagal ekonomikos specialistų spėjimus, 2018 m. infliacija siekė nuo 1,40 iki 2 proc. Vokietijoje 2018 m. buvo praplėstas apmokestintų kelių tinklas. Vokietijos vyriausybė praneša, kad 2019 m. vežėjai mokės daugiau už juos.
Raskite visus Europoje galiosiančius eismo apribojimus lapkričio mėnesiui vienoje vietoje.
Ispanijos vidaus reikalų ministras Fernando Grande-Marlaska pranešė, kad visiems nacionaliniams keliams, kuriuose dabar taikomas 100 km/h greičio limitas, maksimalus leistinas greitis sumažinamas iki 90 km/h.
Europos Sąjunga patvirtino planus - nuo 2019 birželio 19 d. visoms naujoms komercinėms transporto priemonėms bus privaloma turėti išmaniuosius skaitmeninius tachografus. Toks reikalavimas užtikrins geresnę padėtį kelių saugumo atžvilgiu.
Jau šią savaitę pradėti kelio darbai tarp Hamburgo ir Berlyno. Viadukas greitkelyje A24 Neustadt-Glewe bus išmontuojamas ir vietoje jo pastatomas naujas. A24 link Hamburgo jau uždarytas nuo šio pirmadienio (spalio 8 d.).
Vairuotojams, važiuojantiems Švedijos pietinėje dalyje, reiktų žinoti, kad nuo Spalio 11 d. (ketvirtadienis) E6 greitkelis Malmo vietovėje bus uždarytas abejoms eismo kryptims. Numatyti alternatyvūs keliai.
Nuo 2019 m. liepos 1 d. numatoma, kad Eurovignette kaina EURO 4 ir žemesnės klasės vilkikams išaugs. Eurovignette galioja Olandijoje, Liuksemburge, Švedijoje ir Danijoje bei taikoma vilkikams virš 12 t.
Primename, kad spalio 3 d.,trečiadienį,Vokietijos ir Austrijos pasienyje (Brenner perėja) nuo 00:00 iki 22:00 galios eismo apribojimai. Jie apims Inntal greitkelį A12 ir Brenero perėją A13.
Nuo 2019 m. birželio mėnesio Švedijoje įsigalioja naujas reglamentas, keičiantis žieminių padangų nuostatus. Jau kitą sezoną visoje šalyje bus privaloma visoms komercinėms transporto priemonėms turėti žiemines padangas ant visų ašių – dabar toks reikalavimas galioja tik su varomosiomis transporto priemonės ašimis.
Transporto ir logistikos asociacija (TLN) Olandijoje paskelbė apie svarbų sprendimą. Nuspręsta, kad vairuotojų atlyginimo priedai ir užmokestis už viršvalandžius bus mokami vairuotojui esant atostogose (užsienio vairuotojams - kadencijos pabaigoje).
Genuja nuo pat Morandi tilto griūties rūpinosi alternatyvių kelių paruošimu. Nuo rugsėjo 20 d. atidaryti avariniai maršrutai - dalis jau egzistuojančio kelių tinklo Autostrade per l’Italia, buvo išasfaltuotas ir praplatintas, kad būtų įgalintas eismas dviejomis juostomis abiejomis kryptimis.
Transporto priemonėms, važiuojančios Prancūzijos teritorijoje nuo 2016 m. liepos 1 d. privaloma turėti Crit’Air taršos klasės lipdukus, nurodančius azoto oksidų ir emisijos klasę. Primename, kad lipdukai gali būti šešių skirtingų tipų ir spalvų, priklausomai nuo transporto priemonės registracijos datos, energijos sąnaudų bei emisijos klasės.
Septyniolika vežėjų organizacijų (chemijos, plieno, statybinių medžiagų vežėjai) siūlo padidinti bendrą leistiną vilkiko svorį. Šiuo metu jis yra 40 tonų, o vežėjai siekia jį padidinti iki 44 tonų. Pasiūlymas pateiktas Federalinei vyriausybei.
Lenkijoje už naktinio vairavimo laiko taisyklių nesilaikymą (kaip numatyta Straipsnio nr. 2 6a) dalyje dėl vairuotojų darbo laiko – naktinio vairavimo laikas yra 4 valandų trukmės periodas tarp 00:00 ir 07:00; šis aprašymas naudojamas tik nustatyti darbo laiko trukmę nakties metu) numatytos baudos iki 30 tūkst. zlotų (apie 6960 Eur). Pagal Straipsnį nr. 21 yra numatyta, kad jei vairuotojas dirba nakties metu, jo darbo laikas tą parą negali viršyti 10 valandų. Paros pradžia laikoma vairuotojo darbo laiko pradžia.
Nuo rugsėjo 10 d. A4 greitkelyje, Vokietijoje, planuojama kelio darbų pradžia. Darbai tęsis iki spalio galo. Remontuojama atkarpa – Apolda-Weimar, Frankfurt kryptis. Eismo nukreipimas planuojamas į priešingą eismo kryptį.
Rugsėjo 5 d. Prancūzijoje išleistas reglamentas nr. 2018-771(Apie laisvę rinktis profesinę ateitį) įgalino dar griežtesnes baudas dėl Loi Macron ir komandiravimo tvarkos taisyklių pažeidimo.
Dėl Romsey tilto renovacijos darbų, kitą mėnesį M27 greitkelis bus visiškai uždarytas – susisiekimas su Southampton ir Portsmouth uostais ir jų apylinkėmis bus sudėtingas. RHA praneša, kad vilkikų eismas bus daug lėtesnis.
Nuo Euro 5 ir 6 klasių atsiradimo, Europos reglamentas reikalauja, kad būtų rūpinamasi emisijos į atmosferą problema. Dauguma vilkikų gamintojų kaip AdBlue nusprendė naudoti SCR filtrą su amoniako katalizatoriumi, sumažinantį azoto oksidų emisiją 50%, o kietųjų dalelių emisiją beveik 75%,lyginant su transporto priemonėmis, gamintomis prieš 20 metų.
Pagal naujai išleistą tvarkaraštį, pirmąjį 2019 m. pusmetį (nuo sausio iki birželio mėnesio) numatyta 17 dienų, kai bus ribojamas vilkikų, kertančių Austrijos-Vokietijos sieną, kiekis. Nuo 5:00 iki 12:00 bus praleidžiami tik 250-300 vilkikų per valandą.
Vokietijos vyriausybė galutinai nusprendė palikti išimtį ir atleisti nuo Maut kelių mokesčių mokėjimo hibridinius sunkvežimius, nepaisant nuo to, kokį atstumą jie nukeliauja su elektros energija. Ši galimybė įsigalios 2019 m. sausio 21 d.
Rugpjūčio 20 d. įsigaliojo eismo ribojimas vilkikams, kurių masė didesnė nei 7,5 tonos. Jis galios Ponte Acciai di Genova tiltui (Oregina ir San Teodoro srityje). Šis ribojimas – prevencinė priemonė dėl Polcevera (A10) viaduko griūties ir galios neapibrėžtam laikotarpiui. Tuo tarpu Belgijoje nuo rugpjūčio 24 d. iki rugsėjo 3 d. greitkelyje E40, ruože Bertem-Heverlee (Leuven) bus atliekami remonto darbai.
Žemutinės Saksonijos Transporto Industrijos Federacija (GVN) reikalauja, kad eismo apribojimai valstybinių švenčių metu būtų panaikinti. Savo pranešime GVN kaip pavyzdį naudoja Reformacijos dieną (spalio 31 d.), kuri laikoma valstybine švente Žemutinėje Saksonijoje, tačiau yra rimta ekonominė problema visoms transporto industrijos kompanijoms.
A5 greitkelyje, Mistelbach apylinkėje, nuo Vienos keliaujantSchrick miesto Čekijoje kryptimi, įdiegta nauja krovinių transporto priemonių inspekcijos stotis. Transporto priemonių patikra vyksta tik elektroniniu būdu, vilkikui nereikia sustoti. Pamatuojami vilkiko gabaritai ir svoris.
Antradienį, rugpjūčio 14 d., Genujoje (Genoa), Italijoje iš 100 m aukščio griuvo didelė Ponte Morandi tilto dalis greitkelyje A10. Tilto, rekonstruoto 2016 m., griūtis pareikalavo mažiausiai 35 gyvybių. Dėl tragedijos, kurios priežastis vis dar neaiški, miesto uostas sunkiai pasiekiamas - tiltas buvo pagrindinė miesto jungtis. Eismas aplink tiltą visiškai uždraustas, pastatai evakuoti, miesto savivalda rūpinasi kuo greitesniu infrastruktūros atkūrimu. Išlieka rizika, kad likusios tilto dalys taip pat gali griūti.
B166 Austrijoje įsigaliojo naujas eismo apribojimas sunkiasvorėms krovininėms transporto priemonėms. Gmunden apygarda apribojimą patvirtino liepos 12 dieną, o jis įsigalios 18 kilometrų B166 kelio ruože. Kelias, besidriekiantis per Gschutt perėją, bus uždraustas transporto priemonėms, kurių bendroji masė yra 3,5 t ir daugiau.
Rugpjūčio mėnesį Westkerke stovėjimo aikštelė (E40 link Calais) bus uždaryta plėtros tikslais – kuriamos 77 papildomos stovėjimo vietos, sustiprinamas saugumas dėl nelegalių imigrantų. Jau žinoma, kad Calais uoste vairuotojams grėsmę kelia imigrantai bei kontrabandininkai.
Austrijos vyriausybė nusprendė padidinti greičio limitą greitkeliuose. Tai – pirmas toks atvejis nuo 1970 m. Kaip praneša Lenkijos spauda, Austrijoje nuo rugpjūčio 1 d., dviejose A1 greitkelio sekcijose (Melk-Oed ir Knoten Haid-Sattledt) įsigaliojo 10 km/h padidintas greičio limitas. Nuo šiol šiose sekcijose galima važiuoti 140 km/h greičiu.
Nuo liepos 1 d. Prancūzijoje įsigaliojo birželio 17 d. priimtas nuosprendis dėl greičio nacionaliniuose keliuose be atskyrimo centre ribojimo. Greičio limitas nuo 90 km/h sumažintas iki 80 km/h.
Prancūzijos vyriausybė patvirtino administracinių baudų taisyklių pataisymų projektą, susijusį su Darbo kodekso nuostatų pažeidimu ir darbuotojų komandiravimu. Diskutuoti vežėjams aktualūs darbo sutarties, atstovavimo Prancūzijoje ir minimalaus atlyginimo klausimai.
Ispanijoje turėjęs įsigalioti draudimas nakvoti sunkvežimio kabinoje atkeltas šešiems mėnesiams – iki 2019 m. sausio 1 d.
Nuo liepos 1 d. padidėjo Belgijos kelių rinkliava. Tarifas už kilometrą priklauso nuo ašių skaičiaus, emisijos klasės ir regiono, kurio keliais naudojamasi, pagal Viapass elektroninės sistemos skirstymą.
Italijos vyriausybė išleido ministro dekretą, kuris limituos vairuotojų be ilgalaikio kontrakto dislokavimą Italijos teritorijoje. Nuo šiol darbdavys nebegali tęsti darbų su iki 36 mėnesių pratęstu laikinu kontraktu – laikotarpis buvo sutrumpintas iki 24 mėnesių.
Prancūzija nusprendė, kad 2020 m. pradedami Seine-Šiaurės Europa kanalo statybos darbai, kurie truks iki 2027 m. Apie planą pranešė Prancūzijos Ministras Pirmininkas Edouard Philippe.
Žmogaus Aplinkos ir Transporto Inspekcija (ITL) per 6 pirmuosius šių metų mėnesius pagal Europos Teisingumo Teismo sprendimą skyrė 103baudas vairuotojams, kurie nesilaikė privalomojo 45 valandų savaitinio poilsio reikalavimų ir leido jį vilkiko kabinoje.
Italijos Vidaus Ministerija 2018 m. liepos 10 d. išleido aplinkraštį nr. 5507, detalizuojantį Italijoje komandiruojamų kabotažinių pervežimų vairuotojų komandiravimo sąlygas. Aplinkraštis patikslina vežėjo įsipareigojimus tiekiant kabotažo paslaugas Italijos teritorijoje ir nustato baudas už jų nevykdymą bei instruktuoja atitinkamas inspekcijos įstaigas.
Vienas iš svarbių elementų, aptartų šio mėnesio pradžioje Europos Komisijos, buvo ES socialinio draudimo sistemos koordinavimo reglamentas. To pasekoje, pakeistos tam tikros A1 sertifikato sąlygos. Europos komisijos atstovai pakomentavo patvirtintus pokyčius.
Katalonijos vyriausybė ir Ispanijos Generalinė Transporto Direkcija ruošia eismo draudimą sunkiųjų transporto priemonių, su keturiomis arba daugiau ašių, eismui N340 ir N240 keliuose - aplinkeliai ves per AP7 ir AP2.
Tirolio vyriausybė praneša apie papildomus eismo apribojimus, galiosiančius vasarą. Stengiamasi kaip įmanoma labiau sumažinti vilkikų eismą šiame regione. Nuo birželio 30 iki rugpjūčio 25 d. vilkikų eismas bus draudžiamas visais likusiais vasaros šeštadieniais šiais laikais:...
7 kilometrų ilgio kelio atkarpa A24 greitkelyje (Hamburgas-Lenkijos siena) bus visiškai uždaryta iki rugpjūčio 19 d.Remonto darbai reikalauja, kad eismas būtų uždarytas abiejomis kryptimis. Bus keičiama kelio danga tarp Horner Kreisel žiedo ir Hamburg-Ost sankryžos.
Europos Parlamento ir Konsulato išleista ES Direktyva 2014/94/EU įsigalios šių metų spalį, kartu su atsirandančia nauja kuro žymėjimo sistema. Direktyva apibrėžia ES alternatyvaus kuro vystymosi ir dabartinius bei ateities Europos rinkos poreikius. Ji įpareigoja pagal naująjį žymėjimą identifikuoti kurą degalinėse bei naujas transporto priemones.
Vokietijoje įvesti papildomi eismo apribojimai liepos ir rugpjūčio mėnesiams, galiosiantys krovininėms transporto priemonėms, praneša Federalinė Transporto ir Skaitmeninės Infrastruktūros ministerija.
Primename, kad Lenkijoje visą vasarą galioja papildomi eismo apribojimai. Visoje šalyje vasaros metu draudžiamas sunkvežimių eismas, kurių masė didesnė nei 12 t. Vairuotojai negalės tęsti maršrutų šiais laikotarpiais...
Ispanijos transporto departamento vadovas, Jose Luis Abalos pateisino industrijos organizacijų lūkesčius ir pranešė, kad bus imtasi priemonių prieš nesąžiningus vežėjus. Ispanija prisijungia prie Alliance du Routier ir imsis intensyvios užsienio transportų kompanijų kontrolės.
Lenkijos seimas nusprendė, kad reikia imtis griežtesnių veiksmų norint užkirsti kelią tachografo manipuliacijoms. Nuo šiol manipuliacijos bus baudžiamos daug griežčiau ir dažniau. Lenkijos kelių transporto inspekcija praėjusiais metais užfiksavo 1500 nusižengimus. Nuo šiol poilsio ir darbo laiko rėžimo nusižengimai bus fiksuojami ir transporto kompanijose bei taisyklose.
Vokietijos vyriausybė, pagal įstatymą, kas du metus privalo pakelti minimalų valandinį atlyginimą. Šių metų birželio 26 d. įvyko Vokietijos parlamento posėdis, kuriame nuspręsta, kad nuo 2019 m. sausio 1 d. minimalus valandinis atlyginimas...
Jungtinė Karalystė pateikė prašymą Europos Komisijai, išreikšdama norą likti Bendrosios Tranzito Konvencijos dalimi, praneša Evofenedex. „Po Brexit tai ženkliai sumažintų laukimo laiką ir eismo spūstis prie pasienio postų,“ sako vežėjų organizacija. Bendroji Tranzito Konvencija pagal Europos Sąjungos reglamentą apima Europos šalis nares, Norvegiją ir Šveicariją.
Hamburge įvesti dyzelinių transporto priemonių apribojimai. Jie taikomi dviejuose kelio ruožuose Altona-Nord rajone. Šie ruožai itin svarbūs sunkiosioms transporto priemonėms, keliaujančioms į uostą.
Artimiausiomis dienomis vairuotojai, kurių maršrutai driekiasi per Elbės tunelį, turės būti kantrūs. Vokietijos nacionalinis kelių, tiltų ir vandens telkinių ofisas praneša, kad antrasis tunelis uždaromas iki birželio 28 d. dėl renovacijos darbų.
Nuo šių metų liepos 1 d. Vokietijos federaliniai keliai įeis į mokamų kelių tinklą. Toll Collect, kelių rinkliavos sistemos administratorius, pagal Federalinės Transporto ir Skaitmeninės Infrastruktūros ministerijos nurodymą, optimizavo sistemą ir naujai suskirstė svorio kategorijas. Nuo šiol kelių rinkliavos įrenginiuose matysite tokias kategorijas:...
Bavarija nori, kad Tirolis palengvintų tranzitinio eismo sąlygas Brennero perėjoje ir sušvelnintų naktinius apribojimus. Iki pat šiol Tirolis vis dar vykdo „Blockabfertigung“ – eismo apribojimą, kuris numato, kad per sieną su Bavarija į Tirolį įleidžiamas tik tam tikras kiekis vilkikų per valandą. Tai sudaro milžiniškas eismo spūstis, net iki 80 km, Bavarijos pasienyje.
Europos Parlamento Transporto Komisija birželio 4 d. priėmė seriją naujų sprendimų, kurie kovos su socialinio dempingo problema transporto sektoriuje. Jau priimtas sprendimas, kad komandiruojamam vilkiko vairuotojui privaloma mokėti tokį patį bent minimalų darbo užmokestį, kaip ir vietiniams darbuotojams toje pačioje srityje.
Nuo 2030 m. Briuselyje bus draudžiamos dyzelinės transporto priemonės – taip nusprendė Briuselio vyriausybė, patvirtindama Aplinkos apsaugos ministrės Celine Fremault planą.
Kitais metais Vokietijos Maut kelių tinklo mokestis išaugs 34 procentais. TLN spėjimu, dažniausiai Europoje naudojamiems 5 ašių vilkikams, priklausančių EURO 5 klasei, kelionės pabrangs 27 proc. Tačiau EURO 6 klasės keturių ašių vilkikams kelių mokestis padidės net iki 60 proc. Kelių rinkliava vien iš olandiškų vilkikų išaugs nuo 139 mln. Eur iki 186 mln. Eur.
Vis daugiau šalių prisijungia prie draudimo leisti savaitinį poilsį vilkiko kabinoje – praėjusią savaitę pranešėme apie Austriją, šią savaitę – Italijos eilė. Nuo šiol Italijos teritorijoje taip pat draudžiamas savaitinis poilsio atlikimas vilkiko kabinoje – šio įstatymo nesilaikymas kainuos nuo 425 iki 1701 Eur.
Navarra provincijos vyriausybės sprendimu, nuo birželio 1 d. N-121-C (Tudela-Tarazona) pietuose, sankryžos A-68 (Tudela) ir AP-68 uždaromos penkeriems metams vilkikams su 4 arba daugiau ašių. Taip pat nuspręsta, kad bus atidarytas naujas kelias į AP-15 greitkelį iš A-68, taip atidarant eismą Logrono kryptimi AP-68 greitkelyje.
Europos Sąjungoje komandiruojami darbuotojai privalės gauti ne mažesnį atlyginimą nei tokį patį darbą dirbantis tos pačios šalies vietinis darbuotojas – taip nusprendė Europos Parlamentas. Naujosios direktyvos nuostatos transporto sektoriui įsigalios nuo tada, kai bus pabaigti su „Mobilumo paketu“ susiję darbai. Balsavimas iš birželio mėn. buvo atkeltas į gegužės 29 d. Direktyva reguliuos ir socialinio dempingo bėdą Europoje.
Austrijos Socialinių Reikalų ministerija patvirtino, kad dėl Europos Komisijos sprendimo nr. 561/2006, vairuotojai negali leisti savaitinio poilsio vilkiko kabinoje. Toks poilsis laikomas „nepakankamu“ ir rimtu pažeidimu. Tokius pažeidimus reguliuos ir stebės Austrijos eismo policija, remdamasi Motorinių transporto priemonių įstatymu (KFG) (Motor Vehicles Act), ir Austrijos darbo inspekcija, remdamasi Įdarbinimo įstatymu (AZG) (Employment Law).
Dėl renovacijos darbų ir Belate bei Almandoz tunelių uždarymo, nuo birželio 4 d. įsigalioja nauji eismo ribojimai Ispanijos N-121-A (Pamplona Behobia) ir N-121-B (Oronoz Mugairi-Dantxarinea) bei NA-1210 (Belate Pass) keliuose. Eismo ribojimai taikomi tik vilkikams su 4 arba daugiau ašių. Eismo ribojimai galios nuo 6:00 iki 22:00 iki Liepos 15 d., su didele pratęsimo galimybe.
Bettincourt, Belgijoje, 300 km nuo Kalė (Calais) uosto, stovėjimo aikštelė buvo uždaryta transporto priemonėms, kurių masė didesnė nei 3.5 t. Apribojimas galioja nakties metu, o Belgijos žiniasklaida kaip priežastį įvardina imigrantų problemą. E40 kelyje prie Waremme, kita stovėjimo aikštelė buvo uždaryta vilkikams nuo 20:00 iki 07:00. Vairuotojai, nepaisantys draudimo, gali netgi būti areštuoti.
Velolazeriai – modernūs policijos radarai, visai nesenai įmontuoti Ispanijos keliuose. Beveik nepastebimi dėl savo mažo dydžio bevieliai radarai gali fiksuoti dviejų eismo juostų judėjimą tuo pačiu metu, net jei judėjimas vyksta skirtingomis kryptimis. Radarai fiksuoja transporto priemones, judančias iki 250 km/h greičiu ir netgi vertina atstumą tarp jų.
Sekmadienį, gegužės 20 d., švenčiamos Sekminės. Kai kurios Europos šalys šią šventę švenčia gegužės 21 d. Primename, kad vilkikams virš 12 t bus taikomi eismo apribojimai prieš ir per šventę.
Portugalijos vyriausybė išleido įstatymą, reglamentuojantį prievolę mokėti minimalų atlyginimą transporto sektoriuje dirbantiems ir Portugalijoje komandiruojamiems vairuotojams. Įstatymas galios kabotažiniams pervežimams ir negalios tranzitui bei tarptautiniam prekių ir žmonių vežimui. Apie visas transporto operacijas ir pervežimus bus privalu pranešti atitinkamoms institucijoms, o vežėjas privalės paskirti atstovaujantį asmenį/įmonę, kuri kontaktuos su kontrolės institucijomis.
Paskutinės pasienio patikros metu Brennero perėjoje, Tirolyje, vairuotojai buvo užstrigę 80 kilometrų ilgio kamštyje. Bavarijos greitkeliuose situacija buvo itin bloga – tūkstančiai vilkikų užstrigo maršrutuose per Tirolį. Policija taip pat turėjo daug darbo užtikrinant situacijos kontrolę.
Tolimųjų reisų vilkikai, kurių maršrutai driekiasi per Vokietiją, mokės daug didesnį Maut tinklo mokestį už kiekvieną kilometrą. Vokietijos vyriausybė ir ekspertų grupė išleido „Wegekostengutachten“ ataskaitą, kuria naudojamasi kaip gairėmis rinkliavos kainoms nustatyti. Kitais metais numatoma, kad sunkiosioms transporto priemonėms rinkliavos dydis išaugs ir susidarys iš trijų komponentų – kelių mokesčio, taršos mokesčio ir triukšmo mokesčio.
Dėl transporto srauto, ypač vilkikų, Saksonijos teritorijoje Saksonijos Transporto ministerija išleido draudimą lenkti, taikomą sunkvežimiams. Draudimas galios tam tikru paros metu, bus taikomas 190 km ruože ir įsigalios šių metų gegužės pabaigoje. Tai bus priemonė skirta užtikrinti saugumą keliuose.
Philippe De Backer, Belgijos valstybinis sekretorius, siekia įvesti mažesnę kelių rinkliavą vilkikams, kurie naudojasi keliais naktį ir taip siekia užtikrinti geresnį eismo srauto paskirstymą. Šiuo metu kelių rinkliavos dydis nepriklauso nuo paros laiko ir yra toks pat tiek dieną, tiek naktį ir vežėjai neturi rimtos priežasties vykdyti pervežimus nakties metu. De Backer siūlo paskatinti vežėjus tai daryti ir taip perkelti didelę dalį vilkikų eismo į tamsųjį paros metą, o tai turėtų sumažinti eismo kamščių kiekį dienos metu.
Europos Komisija nori reguliuoti Tirolyje vykstančią vilkikų eismo kontrolę blokais. Šiuo metu Tirolyje galioja eismo ribojimas, kuris leidžia tik tam tikram kiekiui vilkikų per valandą įvažiuoti į teritoriją ir tai sukelia daug keblumų – nusitiesia ilgos eilės, pasienyje su Bavarija susidaro dideli eismo kamščiai. Europos Transporto Komisarė Violeta Bulc šį kontrolės metodą vadina „neproporcingu“.
Bruges Apeliacinis teismas balandžio 16 d. pripažino Rumunijos kompaniją Kol Trans kaltą socialinio dempingo byloje. Kol Trans dirba Belgijoje kaip Cobelfret ir ECS subrangovas.
Belgija ir Olandija elektroniniu būdu keisis informacija ir duomenimis, taip kovodamos su socialine nelygybe. Tokie informacijos mainai padės greičiau identifikuoti nelygybės atvejus ir imtis priemonių juos reguliuoti.
Nuo liepos 1 d. Vokietijos apmokestintų kelių tinklas praplečiamas papildomais 40 tūkst. kilometrų. Šiuo metu sunkiasvorėms transporto priemonėms apmokestintų kelių tinklo dydis – 15 tūkst. km.
Gegužės pabaigoje Europos Komisija rengiasi išleisti oficialų dokumentą, apibrėžiantį socialinio dempingo problemą Europoje. Manoma, kad šis dokumentas darys didelę įtaką kelių transporto sektoriuje ateinančius 20 ar 30 metų.
Prancūzijos Transporto Ministerija praneša apie naują mokestį vilkikams, kuris galimai įsigalios 2020 m. Prancūzijos vežėjai reiškia nepasitenkinimą tokiais planais, apie kuriuos imta kalbėti dar 2017 m. liepą.
Prancūzijos Transporto Ministerija praneša, kad eismo apribojimai gegužės 7-8 d. dėl valstybinių švenčių (Pergalės diena ir Kristaus paėmimo į dangų diena), atšaukiami. Turėjo būti draudžiamas vilkikų, kurių didžiausias leistinasis svoris viršija 7,5 t, eismas
Nuo gegužės pabaigos Vokietijoje, Saksonijoje įsigalios eismo apribojimai šiose greitkelio sekcijose:
A4 (Hermsdorf – Ohorn, Thuringen kryptis)
A14/A4 (Nossen – Nossen-Ost, Dresden kryptis)...
Prie jau esamų eismo ribojimų Austrijoje įsigalios papildomi apribojimai tranzitiniams keliams, vilkikams, kurių bendroji masė didesnė nei 7,5 t. Apribojimai galios greitkeliuose A12 (Inntalautobahn) ir A13 (Brennerautobahn). Apribojimų periodai priklausys nuo judėjimo krypties.
Primename, kad nuo balandžio 1 d. Slovėnijoje ėmė veikti „DarsGo“ – nauja kelių mokesčių surinkimo sistema. Kelių mokesčiai galioja transporto priemonėms, kurių maksimali leistinoji masė viršija 3,5 t. Šių transporto priemonių vairuotojai turi užsiregistruoti sistemoje ir įmontuoti „DarsGo“ įrenginį transporto priemonėje. Lengvesnėms transporto priemonėms toliau galioja vinječių sistema.
Austrijos valdžia nusprendė ir toliau taikyti eismo apribojimus Kufstein-Nord pasienio punkte. Išleistas kalendorius, kuriame nurodytos datos, kai jie bus taikytini. Numatytos 25 dienos iki lapkričio mėnesio, per kurias bus limituojamas pravažiuojančių vilkikų kiekis.
Europos Komisija siūlo kartu su trečiu Mobilumo Paketu įdiegti ir elektroninį CMR visoje Europos Sąjungoje, praneša DSLV. Iki šiol tokia praktika buvo taikoma tik individualiai, Europos Sąjungos šalių viduje. Po CLECAT atliktos ekspertizės nuspręsta pamėginti įdiegti ir tarptautinę elektroninių dokumentų sistemą transporto srityje. Pirminis tokių dokumentų variantas bus paruoštas ne anksčiau gegužės mėnesio.
Nuo balandžio 1 d. mokestis už Mont Blanc tunelį didės. Mokesčio pokyčiai galios EURO 3 emisijos standarto vilkikams. SITMB, Italijos kompanija, valdanti Mont Blanc tunelį, pranešė, kad kainos kils maždaug 5 proc. (dabartinė tunelio kaina – 59,8-75,1 Eur su PVM). Toks sprendimas priimtas siekiant pagerinti Aosta ir French Arve slėnių oro kokybę.
Šveicarija prisitaikys prie EETS (Europos Elektroninė Kelių Rinkliavos Sistema) reikalavimų - kovo 9 d. buvo išleistas pakeitimų rinkinys dėl kelių mokesčių krovininiam transportui. Šveicarijos vyriausybė praneša, kad pasikeitimai įsigalios gegužės 1 d. ir galios užsienio transporto kompanijoms.
Nyderlandų Transporto Ministrė Cora van Nieuwenhuizen pristatė veiksmų planą, pagal kurį įsigalios kelių mokestis vilkikams. Nors laikomasi nuomonės, kad, sekant kaimyninių šalių pavyzdžiu, mokestis turi įsigalioti kuo greičiau, tačiau tai planuojama įvykdyti tik 2023 metais.
Aplinkos ir Transporto Inspekcija (ILT) Nyderlanduose informavo, kad per vasario mėnesį dėl privalomojo savaitinio poilsio leidimo vilkiko kabinoje reglamento nesilaikymo buvo nubausti 47 vairuotojai.
Praėjusią savaitę Danijos Parlamentas pritarė naujam reglamentui, pagal kurį vilkikų vairuotojai Danijoje negalės stovėti stovėjimo aikštelėse ilgesniam laikotarpiui nei 25 valandos. Nuo 2018 m. liepos 1 d. įsigaliosiantis naujas draudimas draus ir ilgesnį nei 25 valandų vilkikų stovėjimą prie motelių.
Dėl valstybinių švenčių eismas bus ribojamas: Vengrijoje – kovo 14 d. 22:00 iki kovo 15 d. 22:00 (Revoliucijos diena), Lichtenšteine – kovo 19 d. 00:00 iki 23:59 (Šv. Juozapo diena). Dėl artėjančių šv. Velykų eismo apribojimai taikomi šiose šalyse:...
Prancūzijos spauda praneša, kad dėl oro taršos ilgalaikiai eismo apribojimai dyzelinu varomoms mašinoms nuo šiol apims ir Drome teritoriniame departamente. Tai reiškia, kad tokie draudimai bus įsigalioję jau 24-tame departamente ir pranešama, kad jų kiekis vis didės.
Anksčiau rašėme, jog Madrido regiono Transporto Organizacijų federacija patvirtino, kad Infrastruktūros ministerija ruošia įstatymą, kuriuo draus 45 val. savaitinio poilsio leidimą vilkiko kabinoje. Buvo manoma, kad baudos įsigalios iki liepos 1 d.
Olandijos žiniasklaida pataria vairuotojams turėti įrodymų, kad savaitinis poilsis buvo atliktas ne vilkiko kabinoje. „Regis, baudos imamos skirti ir vairuotojams, tiesiog negalintiems įrodyti, kad jis nenakvojo sunkvežimio kabinoje“ sakė „Transport in Nood“ atstovas spaudai. Jis pataria turėti čekius, GPS nuorodas ar nuotraukas, įrodančias poilsio vietą.
Dėl saugumo keliuose užtikrinimo DGT nusprendė įvesti kelis naujus eismo ribojimus sunkiasvorėms transporto priemonėms. Sunkvežimiai, kurių didžiausia leistinoji masė yra daugiau nei 7.5 t ir turi 4 arba daugiau ašių, negalės važiuoti keliais N-124, N-232 (La Rioja) ir N-340. Šiuose keliuose įvyksta statistiškai daug eismo įvykių, todėl manoma, kad šis sprendimas – prevencinė priemonė.
Vežėjams nebereiks deklaruoti Liuksemburge komandiruojamų darbuotojų minimalaus darbo užmokesčio, informuoja "Inspection du travail et des mines" portale buvo paskelbtas pranešimas.
Perspėjame, kad važiuojantiems keliu A7 šiaurės-vakarų Vokietijoje link Hamburgo, nuo kovo iki spalio mėnesio gali tekti susidurti su nemažais kamsčiais bei vėlavimais. A7 atkarpose Hamburg-Nordwest, Kiel pietvakarinėje dalyje ir ties Bordesholm vyksta greitkelio platinimo darbai. Visa greitkelio atkarpa bus praplėsta iki 3 eismo juostų abiejomis kryptimis.
Dėl visą pastarąją savaitę besitęsusių prastų oro sąlygų ir sniego, Prancūzijos sostinės policija paskelbė apie sunkiasvorių krovininių transporto priemonių, kurių bendra leistinoji masė yra didesnė nei 7,5 t, eismo draudimą.
Briuselio miesto taryba nusprendė, kad vilkikai, kurių bendra leistinoji masė yra virš 7,5 t, nuo šiol nebegalės įvažiuoti į istorinį Belgijos sostinės centrą ir naudotis keliais aplink Grand Place (Didžioji Aikštė). Manoma, kad šis sprendimas padidins eismo saugumą miesto centre.
Italija, Austrija ir Vokietija planuoja skatinti vairuotojus vengti Brenerio perėjos per Alpes, kaip praneša Vokietijos žiniasklaida po šių trijų šalių eismo ministrų susitikimo. Manoma, kad mokestis už perėją gali ženkliai išaugti, o minėtosios šalys siekia kuo didesnę dalį krovinių transportavimo vykdyti traukiniais.
Krovininių vilkikų vairuotojams, vykdantiems pervežimus Austrijos teritorijoje, nuo šių metų pradžios privalo būti mokamas didesnis minimalus valandinis atlyginimas. Šis įstatymas taikomas visoms transporto operacijoms išskyrus tranzitą, apie kurį turi būti pranešta prieš vairuotojo atvykimą į Austrijos teritoriją.
Ispanijoje – itin sudėtingos eismo sąlygos dėl sniego beveik 400 kelių. Ispanijos kelių policijos centrinė valdyba (DGT) perspėja, kad 288 kelių atkarpose sunkvežimių eismas uždarytas dėl sniego, ledo, lietaus ir vėjo. Eismo sąlygos realiu laiku gali būti stebimos DGT tinklalapyje.
Bulgarijoje nuo sausio 1 d. didėja rinkliavų dydžiai už naudojimąsi kelių infrastruktūra. Keičiasi ir galiojimo laikas bei vinječių kaina.
Ispanija taip pat atsakė į Europos Teisingumo Teismo sprendimą drausti vairuotojams leisti savaitinį 45 val. poilsį transporto priemonės kabinoje, priimtą 2017 m. gruodžio 20 d.
Nuo sausio 1 d. didžioji dalis Italijos kelių valdytojų padidino rinkliavos dydžius. Teismo sprendimu, nuo šiol į kainą už pravažiavimą yra įskaičiuojami ir mokesčiai, padengiantys išlaidas už praėjusius metus. Pravažiavimas A5 kelio 31,4 km ilgio atkarpa (Aosta-Montblanc) kainuoja 53% daugiau nei praėjusiais metais.
Kelių mokesčius Prancūzijoje, Ispanijoje, Portugalijoje, Italijoje, Austrijoje, Lenkijoje (A4) ir Belgijoje (KCS sistema) nuo šiol galite apmokėti 1 aparatu – Vialtis Telepass SAT.
Ukrainoje maksimalus leistinas greitis gyvenvietėse nuo 2018 m. sausio 1 d. sumažinamas nuo 60 km/h iki 50 km/h. Tikimasi, kad šis pakeitimas sumažins mirtingumą keliuose ir prisidės prie saugumo standartų užtikrinimo. Naujasis Austrijos transporto ministras Norbertas Hoferis kalba apie planus atšaukti galiojančius naktinius greičio ribojimus vilkikams.
Nuo 2018 m. liepos 1 d. Vokietijoje reikės mokėti kelių mokesčius už visus federalinius magistralinius kelius, todėl Toll Collect keičia programinę įrangą ir kelių aparatai yra palaipsniui atnaujinami nuotoliniu būdu.
Ispanijos nacionalinis kelių transporto komitetas informuoja, kad Guipúzcoa provincijoje sausio 2-6 dienomis bus stabdomas vietinių ir tarptautinių sunkvežimių eismas, pakrovimas ir iškrovimas. Apribojimai taikomi ir pasienio su Prancūzija kirtimo poste ties Irun. Šiuo laikotarpiu vyks streikai dėl naujo kelių mokesčio, įvedamo šiame regione, įsigaliosiančio nuo sausio 1 d., kurio tarifai bus tokie:...
Nuo sausio 1 d. Prancūzijoje 1,24 proc. didėja minimali alga. Informacija aktuali Prancūzijoje vairuotojus komandiruojantiems vežėjams. Minimalus valandinis darbo užmokestis nuo šių metų pradžios yra toks...
Europos Sąjungos teisingumo teismui pateikus paaiškinimą, kad negalima pasinaudoti Reglamente nurodytais reguliariais savaitinio poilsio laikotarpiais būnant transporto priemonėje, nesilankantiesiems draudimo Olandijoje pradedamos taikyti sankcijos.
Briuseliui įsteigiant savo LEZ nuo 2018 m. pradžios ir paskelbus apie emisijos lipdukų sistemos įsteigimą, Valonijos vyriausybė pritarė naujiems emisijos standartams, kurie visą Valonijos regioną de facto pavers žemos emisijos zona (LEZ) nuo 2020. Visos transporto priemonės privalės turėti eko-lipduką priklijuotą ant priekinio mašinos stiklo, panašiai kaip Crit’Air Sistema Prancūzijoje.
Primename, kad gruodžio 18 d. nuo 06:00 iki 10:00 tam tikrose Prancūzijos vietovėse galios eismo apribojimai vilkikams, kurių bendroji masė didesnė nei 7,5 t: A10 nuo susijungimo su A6a ir A6b iki RN20 (Champlan), A106 nuo jungties su A6b iki Orly oro uosto...
Dėl savaitės pradžioje iškritusio sniego Belgijos Kelių Agentūra ir Met Biuras skelbia oranžinio kodo aliarmą ir pataria atkelti visas įmanomas keliones, perspėdama apie pavojingas eismo sąlygas, slidžius kelius ir kamščius. Dėl intensyvaus eismo kelininkams sudėtinga tvarkytis su sniegu.
Šios savaitės pradžioje Olandijos įstatymų leidžiamoji institucija priėmė sprendimą dėl baudų už 45 valandų poilsio laiko leidimą vilkikų kabinose. Šis sprendimas priimtas dėl to, nes aplinkinėse valstybėse, tokiose kaip Vokietija ir Belgija, tokios baudos jau galioja, todėl norima išvengti perpildytų stovėjimo aikštelių problemos.
Jungtinės Karalystės Vežėjų asociacija (RHA) paskelbė apie atnaujinimus krovininio transporto judėjimo apribojimams 2018 m. Valstybinių švenčių dienomis eismas nėra ribojamas, tačiau galioja tam tikri vietos apribojimai.
Kaip praneša Satellic, trys Belgijos regionai nusprendė, kad nuo 2018 m. sausio 1 d. rinkliava už nuvažiuotą atstumą bus taikoma ir transporto priemonėms, kurių maksimali leistinoji masė neviršija 3,5 t - N1 kategorijos transporto priemonėms, kurių kėbulo kategorija yra BC.
Valonijos aplinkosaugos ministras Carlo Di Antonio pranešė, kad yra dirbama prie naujo įstatymo – norima, kad Valonijoje galiotų taršos lipdukų sistema, panaši į Prancūzijos Crit’Air, įsigaliojusi šių metų pradžioje, apie kurią rašėme čia.
Nuo lapkričio 15 d. iki kovo 1 d. visos transporto priemonės Bulgarijoje turi būti su žieminėmis padangomis arba padangomis, kurių protektoriaus gylis – ne mažesnis nei 4 mm. Pakeitimai įsigaliojo praėjusiųjų metų lapkritį. Iki tol leidžiamas padangų protektorių gylis siekė vos 1,6 mm.
Pranešama, kad Zeebrugge (Vakarų Flandrija) Federalinė Policija ir inspekcijos tarnybos sekmadienį tikrino North Sea Express (NSE). Buvo sulaikyti 112 Slovakijos įmonės ETL (NSE filialas) vilkikų ir apieškota įmonės būstinė. Tuzinai rumunų vairuotojų apklausiami – įtariamas socialinis dempingas.
2018 m. Sausio 1 d. įvedamas kelių mokestis visiems sunkvežimiams, kurių masė didesnė nei 3,5 t. Mokesčio dydis priklausys nuo bendrosios transporto priemonės masės, emisijos klasės ir ašių skaičiaus bei bus mokamas už tam tikrą laikotarpį, kurio metu bus naudojamasi keliais.
Loi Macron Prancūzijoje įsigaliojo nuo praėjusiųjų metų liepos. Šių metų Spalio 23 dieną Prancūzijos Ministre de la Transition écologique et solidaire puslapyje buvo išleisti pakeitimai dėl valandinio darbo užmokesčio.
DSVA praneša apie įsigaliojančias baudas, kurios bus taikomos vilikų, pastatytų netinkamoje vietoje, vairuotojams, leidžiantiems 45 valandų poilsį sunkvežimio kabinoje. Baudos įsigaliojo nuo lapkričio 1 dienos. Šiuo metu baudos dydis siekia beveik 340 eurų (300 svarų), tačiau jis didės.
Lapkričio ir gruodžio mėnesiais Mont Blanc tunelyje vyks techninės priežiūros darbai. Dėl jų laikinai apribojamas transport priemonių eismas. Lapkričio 14-16, Lapkričio 28-30, Gruodžio 12-13 nakties metu (22:30-06:00) bus leidžiamas tik vienos krypties eismas. Eismo grafikas nurodytas žemiau pateiktoje lentelėje.
Sanef praneša, kad nuo lapkričio 6 d. iki šių metų pabaigos pradedami taikyti eismo ribojimai transporto priemonėms, važiuojančioms per d’Echinghen viaduką. Manoma, kad ribojimų terminas gali būti pratęstas ir ilgesniam laiko tarpui, priklausomai nuo aplinkybių.Eismas ribojamas maršrute Isques (nr. 28) ir Boulogne-Port (nr. 29) – eismas vyks viena juosta (žr. žemėlapį).
Bundesrat nusprendė, kad vairutojai, kurie blokuoja avarinių tarnybų kelią ar naudojasi mobiliuoju telefonu vairuodami, bus baudžiami didesnėmis baudomis. Vairuotojas, kuris naudojasi mobiliuoju telefonu, kompiuteriu, planšetiniu kompiuteriu vairuodamas turės sumokėti 40 eurų didesnę baudą – 100 eurų.
Estijos automobilių ir kelių departamentas praneša, kad nuo spalio 25 d. Estijoje įsigaliojo sezoniniai greičio apribojimai. Staigios oro permainos lėmė tokio sprendimo priėmimą – laukiama eismo sąlygų pablogėjimo, sniego. Iki šiol galiojęs 110-100 km/h maksimaliai leistinas greitis sumažinamas iki 90 km/h.
Preliminariais skaičiavimais, dyzelinas Prancūzijoje brangs apytiksliai 8 centais už litrą - Prancūzijos vyriausybė nusprendė, kad dyzelino akcizas didės daugiau nei 10 proc. Bruno Le Maire, Prancūzijos Ekonomikos ir Finansų Ministras pranešė, kad kaina ketverius metus bus keliama palaipsniui – maždaug 2,6 ct kasmet. Macron vyriausybė taip pat planuoja didinti ir benzino akcizą, bet manoma, kad kainoms degalinėse tai įtakos neturės.
Briuselyje, E40, bus atidaryta papildoma eismo juosta, skirta išvengti kamščiams piko metu. Juosta veiks tarp Groot-Bijgaarden ir Affligem. Papildomos tokios juostos bus įrengtos ir prie Ghent, Leuven ir Beringen miestų. Šių papildomų juostų statybai skirta 64 mln. eurų. AWV praneša, kad pradedamas pasiruošimas papildomos 12-kos kilometrų eismo juostos statybai 2018 vasarą.
Primename, kad šiomis dienomis galios tokie eismo ribojimai: Spalio 31 d.
Slovėnijoje – 500-oji Reformacijos diena. Eismas draudžiamas 8:00-21:00; Vokietijoje – 500-oji Reformacijos diena. Eismas draudžiamas nuo 00:00 iki 22:00 sunkvežimiams ir transporto priemonių junginiams, kurių bendroji masė yra 7.5 t ir daugiau.
Liuksemburge nuo 21:30 iki 00:00 draudžiamas eismas link Prancūzijos, o nuo 23:30 iki 00:00 – link Vokietijos.
Paryžiaus merė Anne Hidalgo pranešime spaudai paminėjo, kad visos kuru varomos transporto priemonės nuo 2030 metų nebegalės įvažiuoti į Paryžiaus teritoriją, o nuo 2024 metų, kai Paryžiuje vyks Vasaros Olimpinės žaidynės – dyzelininių variklių transporto priemonės. Mieste bus tik elektrinių variklių transporto priemonių eismas.
Prancūzijoje šiandien ir artimiausiomis dienomis vyksta streikai. Sąjungos kovoja prieš Emmanuel Macron darbo įstatymų reformą. Prancūzijos prezidentas apie šiuos veiksmus šnekėjo nuo tada, kai laimėjo rinkimus. Jau rašėme, kad planuojama lengvinti atleidimo sąlygas bei sumažinti ligos išmokas.
Įsigalioja nauja tvarka – dokumentai, patvirtinantys vairuotojo įsidarbinimą, privalo būti išversti į čekų kalbą. Šiuos dokumentus vairuotojas privalo turėti su savimi. Už šios taisyklės nevykdymą darbdaviui, deleguojančiam darbuotojus, bus skiriama bauda iki 20 tūkst. eurų. Taisykles rusų kalba...
Didžioji Britanija pasekė Vokietijos pavyzdžiu ir nuo Lapkričio 1-osios ima taikyti baudas vairuotojams, leidžiantiems 45 valandų poilsį sunkvežimio kabinoje ar neformalioje poilsio vietoje. Nevykdantiems reikalavimų – baudos iki 300 svarų.
Europos komisijos sprendimu nuo 2019 m. bus įvestas reikalavimas krovininėse transporto priemonėse įdiegti išmaniuosius skaitmeninius tachografus. Paskelbtas Komisijos įgyvendinimo reglamentas (ES) 2016/799 Nr. 165/2014, kuriame nustatomi tachografų ir jų komponentų konstrukcijos, bandymo, įrengimo, naudojimo ir remonto reikalavimai.
27 metai nuo statybų pradžios, greitkelis, jungiantis Prahą ir Dresdeną – pilnai atidarytas. Visos keturios eismo juostos atidarytos visame maršrute. D8 greitkelis – Čekijos E5 dalis. Tai svarbus tarptautinis kelias, kuris, kartu su Vokietijos A17, greitkeliu jungia Prahą ir Dresdeną.
Būkite itin budrūs važiuodami magistraliniu keliu A6, maršrutu Kaunas – Zarasai – Daugpilis. Kelyje iš Jonavos į Kauną, 28 kilometre Jonava sumontuota nauja įranga, kuri fiksuos net penkis KET pažeidimus.
50 naujų radarų buvo įdiegti Ispanijoje praėjusį mėnesį. Nauja įranga fiksuos pažeidėjus, kurie važiuoja neužsisegę saugos diržų. Iš viso įdiegta 220 tokių radarų visame Ispanijos kelių tinkle.
Olandijos greitkelių tinklas bus išplėstas 268 šviežio asfalto kilometrais – taip numatyta Olandijos Aplinkos ir Infrastruktūros ministerijos biudžeto plane. Tai vykdoma norint įgyvendinti daugiametį planą ir iki 2031 metų praplatinti greitkelių tinklą beveik 1000 kilometrų.
Siekiant kelių eismo saugumo, nacionalinio kelių tinklo išsaugojimo ir konkurencinės lygybės tarp vietinių ir užsienio vežėjų užtikrinimo, Vengrijos vyriausybė priėmė nutarimą, kad nuo rugsėjo 19 d. šalyje pradės veikti transporto priemonių svorio ir ašių apkrovos kontrolės sistema, kuri bus paremta objektyvios atsakomybės principu.
Tarptautinės kelių ir transporto sąjungos(IRU) iškelti klausimai dėl vairuotojų darbo ir poilsio laiko įstatymų bei Mobilumo Paketo šiuo metu Europos Parlamento diskusijose sulaukia nemažai dėmesio. Šios temos buvo aptartos ir šią savaitę.
Prancūzijos sunkvežimių vairuotojai šiandien stovėjo spūstyse greta paskirstymo centrų ir fabrikų – tik šįkart jie tai darė protestuodami prieš naujas prezidento E. Macron darbo įstatymo pataisas. Šios specialios blokados – tik dalis didelio judėjimo gatvėse. Užstatyti keliai prie didžiausių logistikos centrų ir kuro sandėlių.
Vežėjams teks mokėti 7,11 euro už važiavimą naujuoju pratęstu A15 tarp Bemmel ir Zevenaar – taip šiandien pranešė Dagblad. Motorinėms transporto priemonėms galios 1,18 euro mokestis. Mokesčiai bus naudojami muito sistemos konstrukcijai - tikimasi surinkti apie 18 mln. eurų.
Vairuotojai, keliaujantys per N36 greta Overijssel (Olandija), turėtų perplanuoti savo maršrutą – kelias tvarkomas ir perstatomas. Įvažiavimas į N36 visiškai uždaromas Rugsėjo 25 dieną (šiandien), 00:00. Kelias bus atidaromas Spalio 1 dieną, 18:00. Bus tvarkoma asfalto danga.
Lietuvos muitinė praneša, jog nuo spalio 7 d. 9:00 iki spalio 8 d. 13:00 dėl planuotų profilaktikos darbų Muitinės deklaracijų apdorojimo, Nacionalinės tranzito kontrolės ir Duomenų apie LR prekybos srautus su ES šalimis narėmis surinkimo ir apdorojimo sistemos neveiks.
Vairuotojai, kurie planuoja važiuoti greitkeliu A3 iš Vokietijos į Olandiją, turėtų atsakingai planuoti savo maršrutą. Greitkelis bus uždarytas ties Wesel ir Hamminkeln – šioje vietovėje, po kelio danga galimai aptikta Antrojo pasaulinio karo bomba. Jos tikslos vietos nustatymas ir pačios bombos pašalinimo procesas planuojamas kitą savaitę.
Manipuliavimas tachografo duomenimis niekada neišeina į naudą – Vokietijos policija netoliese Goslaro miesto sulaikė 69 metų olandą vairuotoją, kuris 94 dienas važiavo be poilsio dienų. Oficialiame policijos pareiškime pranešta, kad išanalizavus situaciją paaiškėjo, jog vairuotojas...
Greitu metu Europos keliuose matysime daugiau kroatiškų sunkvežimių – nuo liepos 1 d. Kroatijos transportui leidžiama vykdyti kabotažinius pervežimus visoje Europoje, o Lietuvos ir visos Europos vežėjams – Kroatijoje.
Šis leidimas įsigalioja, nes baigėsi Kroatijos 4 metų pereinamasis laikotarpis į Europos Sąjungą. Devyniolika ES šalių turėjo 2 metų pereinamąjį laikotarpį, o tuo tarpu kitos – 4.
Nuo Rugpjūčio 30 d. Rusijos muitinės pareigūnai galės tikrinti pasirinkto autotransporto priemonių krovinius ir dokumentus ne tik muitinės tikrinimo vietose netoli sienos, bet ir stabdyti jas keliuose.
Ši teisė įgyta įsigaliojus federalinio įstatymo Nr. 232-FR “Apie muitinį reguliavimą RF” pakeitimams.
Pakeitimuose numatyta, kad muitinės pareigųnai patikras galės atlikti šiose 22 šalies subjektų teritorijose:...
Puikios naujienos vežėjams, atliekančioms pervežimus Vokietijoje. Vokietijos vyriausybė atmetė pasiūlymą didinti dyzelino kainą. Toks pasiūlymas buvo pateiktas norint sumažinti dyzelininių mašinų naudojimą. Vokietijos Finansų ministro žodžiais, jokių planų kelti akcizą nėra.
Lietuvos vežėjų asociacija „Linava“ informavo, kad trečiųjų šalių piliečiai, kurie turi 4 mėnesių nacionalinę vizą D, gali kreiptis į Lietuvos ambasadą Ukrainoje dėl metinės vizos D išdavimo be išankstinės registracijos. Piliečiui pristačius „Sodros“ pažymą, įrodančią, jog jis dirbo Lietuvoje ne mažiau kaip tris mėnesius, pareiškėjo dokumentai bus nagrinėjami pagreitinta tvarka.
Šią savaitę buvo patvirtinti ir paskelbti nuo 2018 m. sausio 1-osios dienos įsigaliosiantys Administracinių nusižengimų kodekso pakeitimai. Bus griežtinamos sankcijos už tokius administracinius nusižengimus kaip:
• kontrabanda;
• akcizais apmokestinamų prekių įsigijimas, laikymas, gabenimas...
Primename, kad netoliese Duisburgo esantis tiltas per Reiną (A40) vis dar uždarytas dėl remonto darbų.
Alternatyvūs keliai – A57 arba A42.
Tiltas bus uždarytas iki rugpjūčio 17 d., ketvirtadienio, nebent bus nuspręsta šį terminą pratęsti.
Rugpjūčio 26 d. bus atidaromas pats brangiausias greitkelis Belgijos istorijoje. Tai aktualu važiuojantiems A11 keliu. Atidarius šį greitkelį jis taps tiesiogine jungtimi tarp Bruges (N31) ir Knokke-Heist (N49).
Greitkelyje pastatyti mobilūs tiltai per Boudewijn kanalą – tai pirmas toks atvejis Europoje. A11 turės devynias ekologiškas žaliąsias perėjas virš greitkelio ir 15-os kilometrų ilgio dviračių taką.
Primename, kad Prancūzijoje galioja sunkiasvorių transporto priemonių eismo ribojimas vasaros šeštadieniais nuo 7:00 iki 19:00 ir šeštadieniais nuo 22:00 iki sekmadienio 10:00. Tai reiškia, kad šeštadieniais eismas leidžiamas tik trims valandoms.
Draudimas galioja ir šventinėmis dienomis. Didžiausios Prancūzijos valstybinės šventės yra Liepos 14 d. (Bastilijos paėmimo diena) ir Rugpjūčio 15 d. Šiomis dienomis draudimas galioja visą parą.
Paryžiuje sunkiasvorių transporto priemonių įvažiavimas yra draudžiamas pirmadieniais ir sekančią dieną po valstybinių švenčių (nuo 6:00 iki 10:00).
Nuo liepos 1-osios Lietuvoje įsigaliojo naujasis Darbo kodeksas ir suminė darbo laiko apskaita, kuri aktuali kiekvienam vežėjui. Nuo šiol darbuotojas per savaitę gali dirbti maksimaliai 60 valandų su viršvalandžiais ar papildomu darbu, kitais atvejais – 52 valandas.
Bendras viršvalandžių per metus kiekis negali viršyti 180 val. – tai yra 60 valandų daugiau, nei prieš tai galiojusiame Darbo kodekse.
Prancūzijoje komandiruojamus darbuotojus deklaruoti galima TIK per SIPSI sistemą. Jei pareiškimas buvo parengtas vėliau nei sausio 1 d., privaloma pateikti dokumentus iš SIPSI, kurioje nuo liepos 1 d. įvesti minimalūs pakitimai.
Vokietijoje nebebus galima pranešti apie komandiruojamus darbuotojus faksu, tai galite atlikti čia...
Baltarusijos automobilių kelių sąjunga BAME Ekspedytor praneša, kad nuo liepos 1 d. panaikinamas reikalavimas dėl šių lipdukų žymėjimo:
- sutrumpintas vežėjo pavadinimas;
- vežėjo buveinė;
- leidimo arba registracijos numeris;
- leidimo galiojimo laikas...
Sozialdemokratische Partei Deutschlands (SPD) kovo mėnesį informavo, kad patvirtintas draudimas atlikti 45 valandų poilsį sunkvežimio kabinoje. Planuojama sugriežtinti aktyvią kontrolę nuvažiavimuose prie greitkelių bei stovėjimo aikštelėse – iki šiol tai buvo daryta tam, kad pranešti vairuotojams ir vežėjams apie įsigaliojusį pokytį.
Nuo rugsėjo mėn. už šį pažeidimą bus griežtai baudžiama.
Regioninės Belgijos vyriausybės patvirtino papildomus reikalavimus dėl Kilometrinio Mokesčio transporto priemonėms, kurių bendra masė didesnė nei 3,5 t.
Nuo liepos 1 d. Belgijos „VIAPASS“ kelių tinkle atsiras daugiau mokamų atkarpų Briuselio, Valonijos ir Flandrijos teritorijose, taip pat pridėti apmokestinami keliai Eurovignette tinkle. Sunkvežimiams, sunkesniems nei 3,5 t keičiasi ir mokesčio tarifas; keičiasi ir indeksavimas Briuselyje ir Flandrijoje – Valonija kol kas susilaikė nuo šio pokyčio.
Rumunijoje numatomas eismo sulėtėjimas keliais ir geležinkeliais dėl pranašaujamo 40 laipsnių karščio bangos. Greitkelių ir kelių kompanija CNAIR ir geležinkelių operatorius CFR pranešė, kad ketinama imtis saugumo priemonių.
CNAIR praneša, kad esant dideliam karščiui Caras-Severin, Mehedinti, Dolj, Olt ir Teleorman apskričių keliuose bus ribojimas sunkesnių nei 7,5 t transporto junginių eismas. Ribojimas taikomas tam, kad apsaugoti asfalto dangą.
Ribojimas galioja šią savaitę ir, esant poreikiui, bus pratęstas.
Ukrainoje eismo apribojimai visuomeninio naudojimo keliuose dėl karščio galioja visos vasaros laikotarpiu. Temperatūrai pakilus virš +28 laipsnių žymos keliais negali naudotis vilkikai, kurių bendras svoris didesnis nei 24 tonos ir kurių ašies apkrova viršija 7 tonas. Draudimas galioja nuo 10 iki 22 valandos.
Satellic išleido programinės įrangos atnaujinimą visiems OBU – ji bus įdiegta automatiškai vos įjungus prietaisą. Įdiegimo metu OBU ekrane matysite perspėjimą „neparengtas naudojimui“.
Dėl šios priežasties rekomenduojame įjungti savo OBU prieš įvažiuojant į Belgiją ar netgi prieš pradedant savo kelionę. Satellic OBU prietaisams, kurie nebuvo naudojami ilgesnį laiką, reikės šiek tiek daugiau laiko programinės įrangos atnaujinimui – apie 30 min.
Liuksemburgas jungiasi prie Vakarų Europos šalių, tokių kaip Vokietija, Prancūzija, Austrija, Olandija, Belgija, Islandija, Norvegija, kurios jau įteisino Europos 2014 metais numatytas minimalaus atlyginimo direktyvas. Nauji reikalavimai Liuksemburge įgalioja darbdavius mokėti ten komandiruojamiems ES darbuotojams nustatytą minimalų atlyginimą. Šis įstatymas galiotų kabotažui ir tarptautiniam transportui iš arba į Liuksemburgą.
Austrijos vežėjų asocijacija, kitaip žinoma kaip AISOE, praneša, kad nuo birželio 1 d. supaprastinama Austrijoje komandiruojamųjų darbuotojų registracija.
Registruodami mobilius ar transporto sektoriaus darbuotojus, galite naudotis supaprastinta registracijos forma, kurią rasite čia. Registracija galioja 6 mėnesius.
Nuo šių metų sausio 1 d. įsigaliojo Macron law, kuris įpareigoja registruoti Prancūzijoje komandiruojamus vairuotojus sistemoje SIPSI.
Nesenai IRU pranešė, kad Prancūzijos vyriausybė svarsto galimybę nuo 2018 metų sausio apmokestinti kiekvieną Prancūzijoje komandiruojamą vežėją vienkartiniu 40€ mokesčiu. Kol kas ši informacija nėra patvirtinta ar oficialiai paskelbta Prancūzijos vyriausybės.
VIALTIS seks intensyvią diskusiją tarp Prancūzijos vyriausybės ir ES Transporto asociacijų šiuo klausimu ir praneš apie bet kokį reglamento pasikeitimą.
Saugių kelionių linki TS Group!
Primename, kad liepos ir rugpjūčio mėnesių šeštadieniais Prancūzijoje įsigalioja papildomi eismo draudimai. Šie draudimai galioja sunkvežimiams ir transporto priemonių junginiams iki 7,5 t, išskyrus specialiasias transporto priemones bei žemės ūkio mašinas ir medžiagas.
Draudimai galioja visame kelių ir greitkelių tinkle Liepos 29 d., Rugpjūčio 5, 12, 19 ir 26 dienomis.
Gegužės 3-ąją dieną Prancūzijoje priimtas dekretas, reglamentuojantis darbuotojų(vairuotojų), esančių komandiruotėje Prancūzijoje, registravimo sistemos(SIPSI) apmokestinimas.
Šis apmokestinimas įsigalios ne vėliau 2018 m. pradžios arba, kaip minima 2017-751 įstatymo 2 str. – kitą dieną nuo įstatymo papildymo išleidimo, apie kurį jums pranešime šiame puslapyje.
TS Group – tarp 3% aukščiausią kredito reitingą turinčių įmonių!
„Stipriausi Lietuvoje 2016“ sertifikatas patvirtina, kad įmonė ir įmonės vadovas yra patikimi, laiku vykdo savo finansinius įsipareigojimus. Jie skirti pademonstruoti įmonės finansinį stabilumą, aukštą kredito reitingą ir patikimumą.
Sveiki, vežėjai!
Kaip jau pranešėme, nuo Gegužės 1d. Austrijoje, Tirolyje privalu naudoti emisijos lipdukus ir jais žymėti sunkiasvores transporto priemones ar jų junginius.
Be šios naujovės, įsigaliojo draudimas greitkelyje A12 (nuo 6,35 iki 72 km.) minėtosioms transporto priemonėms virš 7,5 t. ir pažymėtoms Euro 5 emisijos klase gabenti krovinius, tokius kaip:
1. Transporto priemonės (Pagal ES transporto priemonių kategorijas):
L1e, L2e, L3e ir L4e - motociklai, mopedai ir motoriniai dviračiai, motorinės dviratės transporto priemonės be sėdimosios vietos;
L5e - motoriniai triračiai;
L6e, L7e - mažos ir didelės masės keturračiai;
M1 - mašinos iki 8 keleivių ir iki 3,5 tonos;
M2 - mašinos virš 8 keleivių ir iki 5 tonų;
N1 - transporto priemonės prekių pervežimui iki 3,5 tonų.
2. Visų rūšių atliekos, įtrauktos į Europos atliekų katalogą (versija 2014/955/EU), t.y. iškasenos, rąstai, geležies rūda, įvairi akmens skalda, keramikinės plytelės, akmenys, dirvožemis ir kt.
Daugiau informacijos - susisiekus su mumis!
Saugių kelionių linki TS Group!
Gegužės 1 d. Lenkijoje turėtų įsigalioti įstatymas, reguliuojantis degalus, alkoholį ir tabaką transportuojančių sukvežimių patikrą. Pagal šį įstatymą Lenkijoje finansų ministerija pradeda vykdyti didelio masto krovinių kontrolę, o kontroliuojamų prekių sąrašą galėsite rasti ministerijos įsakyme. Taip stengiamasi kovoti su kontrabanda ir šešėline ekonomika.
Įstatyme numatytas elektroninio registro sukūrimas, jame bus registruojami šių prekių pervežimai. Gavus identifikacinį kodą jis galios 10 dienų, per kurias turi įvykti pervežimas ir, patikrai vykstant, jis bus pateikiamas. Neturint kodo arba deklaravus mažesnį nei faktinį prekių kiekį grės 46 proc. grynosios prekių vertės dydžio bauda, kuri bus ne mažiau nei 20 tūkst. zlotų (4611 Eur). Vežant prekes kitokias nei registravo klientas, grės 4611 Eur bauda, o vairuotojui, vežančiam papildomas prekes, teks susimokėti nuo 5 iki 7,5 tūkst. zlotų (1153-1729 Eur) baudą.
Daugiau informacijos galime suteikti susisiekus su mumis telefonu arba el. paštu.
Gaukite naujienas pirmieji - prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!
Nuo gegužės 1 d. Austrijoje, Tirolyje, visos EURO 3, 4 ir 6 klasės sunkiasvorės transporto priemonės privalo būti pažymėtos atitinkamais emisijos klasės lipdukais pagal IG-L emisijos klases.
Pripažįstami bus tik atsakingų Austrijos institucijų išduodami lipdukai. Lipduko kaina – 2,5 EUR plius administraciniai mokesčiai. Važiavimas be jo gali atsieiti bauda iki 2180 EUR.
Arlbergo tunelis Austrijoje bus uždaromas nuo 2017 m. Balandžio 24 d. iki Spalio 2 d. - jis bus renovuojamas po 35 metų veiklos. 14 kilometrų tunelyje bus statomi papildomi evakuaciniai maršrutai.
Planuokite savo maršrutus per Vokietiją ar Šveicariją.
Prancūzijos vyriausybė paskelbė apie papildomą reikalavimą Macron Law. Nuo Balandžio 1 dienos visiems vairuotojams Prancūzijoje privalu turėti papildom“A1” formą arba dokumentą, įrodantį, kad prašymas gauti šį dokumentą yra pateiktas ir vykdomas. Pastaruoju atveju yra privalu per du mėnesius nuo kontrolės patikros pateikti šį dokumentą atitinkamoms institucijoms.
Nuo 2017 metų balandžio mėn.1 d. kiekvienas į Prancūzijos teritoriją komandiruotas vairuotojas, privalės turėti pažymą, patvirtinančią registraciją socialinio draudimo sistemoje (Forma A1). Forma A1 leidžia darbdaviui už komandiruojamus darbuotojus, jų komandiruotės laikotarpiu, mokėti socialinio draudimo įmokas Lietuvoje (o ne užsienio valstybėje).
Šiaurės Mechelene, Belgijoje buvo atliktas kelių transporto įmonių reidas. Šis reidas įvardinamas kaip socialinių ir fiskalinių nusikaltimų tyrimo dalis, kuriame dalyvavo per 30 tyrėjų. Buvo tiriamos įmonės, kurios įtariamos samdant užsienio vairuotojus ir mokant jiems mažesnius atlyginimus. Įmonės Van Dievel patalpos ir samdomi užsieniečiai vairuotojai buvo kruopščiai patikrinti – šiam veiksmui, kaip pranešama, buvo ruošiamasi mėnesių mėnesius.
Austrija tapo 7-ąja šalimi, kurioje galima apmokėti už kelius su TELEPASS EU kelių aparatu.
Šiandien paaiškėjo daugiau detalių apie Italijos minimalios algos įstatymo įgyvendinimą ir reikalingą dokumentaciją.
Puslapis, kuriame galite rasti visą Macron Law reglamentą pagaliau atnaujintas. Prancūzijos vyriausybė atnaujino SIPSI tinklapį taip, kad nuo šiol transporto kompanijos gali sekti naujas Macron Law procedūras. Tiesa, puslapio veikimui sklandumo dar trūksta.
Emisijos (teršalų išmetimo į išorę) lipdukas, dar kitaip vadinamas Crit‘Air arba Certificat qualité de l’air bus privalomas naudoti Paryžiaus Mažos Emisijos Zonai nuo Sausio 15 dienos.
Nuo 2016 metų gruodžio 26 dienos, reminatis Article 10 of the Legislative decree No 136/201, visos kompanijos, kurios nėra registruotos Italijoje ir veža krovinius arba keleivius į/iš Italijos, vykdo kabotažinius pervežimus, skaičiuodamos darbo užmokestį, privalo vadovautis Italijos minimalaus atlyginimo apskaičiavimo tvarka.
Gruodžio mėnesį VIALTIS pradžiugino savo klientus sumažindamas Macron Law atstovavimo mokestį Prancūzijoje daugiau nei 2 kartus. Tikėtina, kad nuo šiol VIALTIS taiko mažiausią rinkoje atstovavimo Prancūzijoje mokestį.
Kaip teigia VIALTIS atstovas, kompanija nuolat investuoja ir ieško būdų, kaip optimizuoti veiklą ir mažinti įkainius savo klientams, todėl kainų sumažinimas yra kryptingas šių pastangų rezultatas.
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Privatumo politika